czwartek, 16 maja 2013

Stare sukienki vintage wykorzystuję jako wykroje:)

Nadawanie drugiej młodości sukienkom vintage czasem może nam sprawić trochę kłopotu. Stare sukienki vintage są zazwyczaj uszyte z dość mało przyjaznych materiałów, dlatego ich noszenie nie zawsze jest przyjemnością. Ja zauważyłam jednak, że większość z tych materiałów jest dość sztywna, więc można to wykorzystać na przykład łącząc starą sukienkę vintage z nowszymi elementami. Na to jednak potrzebny jest pomysł, a z tym u mnie czasami krucho:) Podpieram się więc tym, co udaje mi się znaleźć w internecie. Staram się szukać blogów dziewczyn, które przerabiają stare ubrania, bo w większości są to bardzo udane przeróbki. Jeśli już naprawdę nie mam pomysłu, jak wykorzystać takie stare sukienki vintage, wykorzystuje je po prostu jako wykroje. Wtedy z całkiem przyjemnego materiału, który jest idealny do noszenia, mogę stworzyć sukienkę w starym i bardzo klimatycznym stylu:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz