środa, 15 maja 2013

Fajne ciuchy na Icaros!!!

Znalazłam całkiem fajny sklep. w którym można kupić niedrogie i fajne ciuchy. Wszystkie opcje bezpieczeństwa, o których już chyba kiedyś pisałam, zachowane:) A więc komentarze, możliwość zwrotu i reklamacji, zadeklarowany czas przesyłki. Co mi się w nim podoba, to przede wszystkim dobry kontakt, który ja sobie bardzo cenię, bo nie cierpię czekać latami na odpowiedź od administratora:) A ciuchy to cały przekrój. Mamy więc typowy second hand, w którym dominują ubrania z sieciówek- fajna opcja, jeśli chcemy niedrogo, ale modnie się ubrać bez większego kombinowania. No i typowy vintage- szczególnie torebki:)- co mi podoba się chyba najbardziej. Oby jak najwięcej takich miejsc, gdzie można dostać ciuchy nie tylko popularne, ale na przykład takie od mniej znanych u nas projektantów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz