czwartek, 5 września 2013

Buty sportowe damskie do ćwiczeń - Reebok Easytone.


Tada!!!! Zapisałam się na fitness!!! Możecie mi pogratulować, bo to naprawdę coś. Wiecie, jakoś ćwiczenie w grupie raczej mnie stresowało, ale pomyślałam sobie- ojtam ojtam i się zapisałam :) Strasznie jestem z siebie dumna :) Teraz zaczyna się szaleństwo, bo trzeba się przecież jakoś ubrać, wystroić jak pies do szczepienia ;) Na szczęście kombinezon, który zakrywa wszystkie strategicznie ważne punkty już mam, więc pozostaje kierunek buty sportowe damskie do ćwiczeń.
 Na buty jana.pl wypatrzyłam sobie reeboki Work'N'Cushion. W świetnej cenie, skórzane i wkładką amortyzującą wstrząsy- ważne, jeśli mam zamiar wrócić cało z zajęć. Ale tak naprawdę to zastanawiam się na poważnie nad Reebok Easytone- to te butki, które podobno modelują pośladki. Mogłabym przy okazji wyrobić sobie tyłeczek ;) Easytone są chyba najfajniejszymi butami do ćwiczeń, które udało mi się znaleźć. Idealne, stworzone specjalnie dla dziewczyn, które dużo trenują. Mam nadzieję, że tak mnie to wciągnie, że będę też ćwiczyć w domu.
No i to takie buty sportowe damskie do ćwiczeń, które też spokojnie mogę sobie założyć na co dzień. Co wy o nich sądzicie, macie jakieś doświadczenia z Reebok Easytone?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz