wtorek, 5 marca 2013

Gdzie kupić tanio modne ciuchy damskie?

Wiele dziewczyn zadaje sobie to pytanie, a odpowiedź na nie może być tylko jedna a właściwie dwie. Albo polowanie na wyprzedaże, które niestety zaszczycają nas swoim pojawieniem się tylko dwa razy do roku, albo wizyty w secondhandach, które raczą nas niskimi cenami przez cały rok. Ja nie bardzo byłam przekonana do tego typu zakupów, a kiedy już zaczęłam je robić, spodobało mi się tak bardzo, że mogę powiedzieć, że się od nich uzależniłam. I nie jestem jedyną osobą, która tak ma:) Uwielbiam kupować modne ciuchy damskie  nie tylko w stacjonarnych lumpeksach, ale także w tych w sieci. Jest ich coraz więcej, więc jest w czym wybierać. Ja osobiście polecam dział vintage na Icaros. Kilkudziesięciu vintage hunterów dzielnie przeczesuje tylko sobie znane miejsca, a to co czasem prezentują, naprawdę zachwyca. Jedną z moich ulubionych galerii, jeśli nie najbardziej ulubioną, jest galeria K.H-S.Vintage. To osoba, u której właściwie nie znajdziemy niemodnych ubrań- widać, że bardzo dba o poziom swojej galerii. Widać to także po zdjęciach, które robi. Na zdjęciach widać nie tylko na przykład modne bluzki vintage, ale całą stylizację: biżuterię, dodatki, a nawet fajną fryzurkę manekina. Absolutnie mnie to w tej galerii zauroczyło. Jedynie osoba, która interesuje się modą i lubi to robić, w taki sposób prezentuje swoje zdobycze. Jeszcze nigdy się nie zawiodłam tam zaglądając. Oprócz ciuchów także torebki, buty, a więc wszystko czego potrzebujemy, aby stworzyć udaną i modną stylizację. Szczególnie ładne są sukienki z tej galerii. Moja ulubiona to jedwabna sukienka w zeberkę i śliczna łososiowa sukienka. Ale sami musicie obejrzeć galerię K.H-S.Vintage, aby wyrobić sobie na jej temat zdanie- to jednak jedna z najfajniejszych galerii w necie, gdzie można znaleźć modne ciuchy damskie. A oprócz tej jest jeszcze wiele, wiele innych rzeczy...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz