wtorek, 14 maja 2013

Ciekawy second hand online lepszy od tradycyjnego:)

Mam swój ulubiony ciekawy second hand online, bo poszukiwania w tych miejscach, które już znam przestały mi już wystarczać:) Lubię w nim przede wszystkim to, że cały czas pojawiają się tam nowości, więc bez przerwy coś się dzieje. Mam też ulubionych vintage łowców. Kiedy tak sobie ich obserwuję, to wydaje mi się, że każdy z nich już trochę wypracował sobie jakąś niszę, w której się usadowił:)  Po stare torebki vintage zawsze zaglądam do Novum. Nie wiem, skąd tyle tam prawdziwych skarbów, ale są niesamowite. To prawdziwe torebki vintage, które bardzo rzadko zdarza mi się znaleźć w tradycyjnych lumpeksach, a second hand online to idealne miejsce na poszukiwanie takich właśnie perełek. Co ciekawe w internetowych second handach można znaleźć nie tylko ciuchy, ale również wiele innych fajnych rzeczy, na przykład takich do dekoracji domu. No i starą biżuterię, której nie ma tak wiele w lumpeksach, które ja znam. Ciekawy second hand online ma więc znacznie więcej do zaoferowania niż taki tradycyjny:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz