piątek, 14 czerwca 2013

Czarne sukienki w bardzo fajne cenie.

To ciekawe, że dość rzadko pisałam o czarnych sukienkach, a teraz tak bardzo mnie one zajmują. Być może dlatego, że zbliża się taki trochę okres weselny i w ogóle bardzie eleganckich wyjść, które sypią się raczej latem. Czarne sukienki można zdobywac nie tylko w markowych sklepach czy w galeriach projektantów, ale także w second handzie. Są symbolem elegancji, a czasami zdarza mi się słyszeć, że ubierając się w lumpeksie, nie można wyglądać elegancko. I trochę to może zabrzmi brutalnie, ale większej głupoty chyba w życiu nie słyszałam :) Ile razy patrzę na śliczne czarne sukienki, które widzę u osób, które znam i wiem, że w takim miejscu swoje ciuchy kupują, wydaje mi się, że normalne sklepy chyba nie byłyby im potrzebne:) Podoba mi się taka niesamowita kreatywność w łączeniu tego co nowe, z tym co stare. Piękne czarne sukienki są tylko przykładem na to, że wcale nie trzeba wydawać aż tak wiele, aby fajnie i elegancko wyglądać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz