piątek, 14 czerwca 2013

Ciężko byłoby mi odpowiedzieć na pytanie, które sukienki- czerwone czy czarne są bardziej klasyczne. Czarne na pewno są bardziek klasyczne z historycznego punktu widzenia, jednak czerwony dywan bardziej kojarzy się z super eleganckimi czerwonymi sukienkami. Poszukałam więc w second handach takich sukienek i okazuje się, że czerwone sukienki są w lumpeksowych ofertach, jednak wcale nie jest ich tak dużo, jak się spodziewałam. Może trochę boimy się tego koloru, bo jakby nie było, kiedy nosimy czerwone sukienki, wszyscy zwracają na nas uwagę. Przypomniała mi się ciekawostak, którą gdzieś kiedyś przeczytałam. Otóż osoby, które noszą czerwone sukienki i w ogóle czerwone ubrania, wydają się być bliżej niż osoby noszące ubrania innego koloru, nawet jeśli obydwie stoją od nas w jednakowej odległości. To dość ciekawe i na pewno dowodzi, że czerwone sukienki zwracają na nas uwagę. Ma to swoje plusy i minusy, które można wykorzystać:) Poniżej czerwone sukienki z second handów, które mi się spodobały.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz